Wednesday, March 13, 2013

11 MAART 2013

Ons was weer by Dr. Coetzee vir Henru se 6 maande opvolg ondersoek na die rugoperasie en die dokter is baie tevrede met Henru. Daar is weer X-strale geneem van die rug en die dokter asook die radioloog se bevinding is dat alles nog in plek is en daar geen probleme is nie. Die dokter wil Henru eers weer volgende jaar weer hierdie tyd sien.
Met betrekking tot die slapery gaan dit nog steeds so op en af, maar dit gaan ook goed. Soms slaap hy sommer so vir twee dae aanmekaar sonder om wakker te word en ander dae is hy weer op en wakker, maar ek wens julle kan hierdie beleef as hy so wakker is - dit is die en glimlag en lag. Vanaand was die TV byvoorbeeld aan op Villa Rosa op KykNET en die een ou het vreeslik gehoes. Henru het behoorlik geskater van die lag daaroor. Toe ek sy bottel vir hom gee, het hy so gelag dat hy nie kon drink nie. Ek het hom moeg gespeel en laat lag tot hy so dors was en die bottel behoorlik gedrink het.
Geen mens wat hierdie episodes nie self beleef nie, kan besef hoe dit voel as hy so opgewonde raak nie.
Ons sukkel ook nog steeds bietjie met die longe, maar ek het ook vir Dr. Coetzee gevra oor die longe. Sy antwoord was dat hy niks fout kan sien met die longe op die X-strale wat geneem is nie. Ons stoom maar nog steeds voort met die nebulizer en suig met die apparaat uit wat ons kan, maar kla doen ek beslis nie op hierdie stadium nie.
 ****************
**************
 
Mag die druppeltjies van GOD se Seën tot binne jou hartjie val en jou glimlaggie nooit verdwyn, mag jy vrede en geluk vind en onthou jy is GOD se Kind.
Lillian Aucamp

No comments:

Post a Comment