Monday, March 4, 2013

4 MAART 2013

Daar het eintlik geen dramatiese gebeure anders as wat ons al aan "gewoond" geraak het gebeur nie.
Donderdag (28/2) en Vrydag (1/3) was ek by die huis want Tebogo het iets uit haar oog laat haal by die hospitaal en het ek na Henru omgesien.

Hy het hierdie twee dae feitlik glad nie wakker geword nie en steeds so in sy slaap geëet en gedrink.

Saterdag (2/3) was hy net die teenoorgestelde en was sy ou lawwe self.  As ek sy bottel vir hom gee, het hy gegiggel asof dit die snaakste ding is wat kan gebeur.  Dieselfde as ek sy doek omruil of as ek hom kos gee.  Ek moes so versigtig wees dat hy nie verstik nie.

Sondag was ek siek en het in die bed gebly en hy het saam met my maar so tussendeur geslaap en wakker gewees, maar hy het goed geëet en gedrink.

Sondag aand/nag het hy eers teen 04:00 vanoggend gaan slaap.  Hy het vreeslik genies en was weer vol slym.  Ek het drie keer die masjien gebruik om hom skoon te suig, maar toe hy eers slaap, toe slaap hy weer tot vanaand 17:30.  Dit was eintlik baie snaaks ook om hom so met die masjien skoon te suig van die slym.  Tot sy neus was toe een as ek die pypie in sy neus druk, was dit ook vir hom snaaks.  So ook as ek sy "hoesknoppie" gedruk het dat hy moes hoes en as hy dan gehoes het en ek suig hom skoon, was dit ook snaaks vir hom.

Ek gaan nou probeer slaap want ek voel nie te waffers nie.  Hy is nog wakker, maar gee sulke laaaang gape.

No comments:

Post a Comment