Sunday, March 31, 2013

SOMS

Soms, Here, is my hart té stukkend om heelgemaak te word. Dis wanneer ek sommer net myself in 'n kokon wil toespin sodat niemand aan my kan torring nie. Dankie dat U in sulke tye die woorde hoor wat ek nie kan uitspreek nie en die seer sien waarna ek nie wil kyk nie. Dankie dat U juis dan U sagte hand van liefde onder my sit en my dra totdat my hart weer gereed is om fladderend die wêreld te begroet. Dankie dat U by uitstek 'n Vader vir stukkend-hart-m­ense is... vir my is. - Milanie Vosloo

***************
*************
***********
 
Elke traan is een treetjie nader aan 'n glimlag, so as jy dan moet huil of wil huil, huil jou hart uit totdat jy weer kan glimlag vir die lewe. Trane gee uiting aan dit wat die gemoed van vol is - soms is dit hartseer trane en soms trane van blydskap en vreugde, wat alles te doene het met ons gevoelens hier diep binne ons. Dis soms broodnodige terapie vir die vensters van die siel en is eintlik maar net suiwer liefde in vloeibare vorm
 
♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦



Soms kan ons lewens wees soos die vrugteboom
wat in die winter nie meer vrug dra nie,
dor, verlate en droog,
maar wie sou kon dink dat die dorre takke
weer bloeisels sal dra en die beste vrugte voortbring?
Dit is hoe sterk ons geloof en hoop moet wees,
want ten spyte van ons verlede,
woon ons Redder in ons
en deur Geloof groei ons daagliks saam met Hom!
Dankie dat U die ware wingerdstok is...

No comments:

Post a Comment