Friday, April 19, 2013

KEUSES???

Die Hemel Weet!

Die lewe loop 'n vreemde pad wat 'n mens soms nie beplan.
Maar jy't 'n keuse wat jy daarvan maak.
oms kyk jy terug na 'n verdwaalde weg
Somtyds dink jy jy was reg.
Wonder jy ook weer wat staan tussen ons vanaand.

En die hemel weet ek was lief vir jou.
Sal ek jou nooit vas kan hou.
Is dit als te laat om n weer probeer te maak.
En die vlamme brand die hel breek los.
Vir elke traan het dit ons gekos.
Se my wat staan weer tussen jou en my vanaand.

Nou staan ons hier die kruispad wag.
Nie links of regs sien ek die lig.
Wie se keuse is dit hierdie keer.
Jy kyk weer terug jy raak verward
Ek draai maar links en ek volg die swart.
Want hier staan dit weer tussen jou en my vanaand



xxXXxx
 
 
 
 
Net ‘n mens
Keer op keer vind ek myself in storms waardeur ek my pad moet vind
En keer op keer is jy die een wat antwoord uit die donker dan maak als sin
En elke keer as jy probeer om sterk te wees en trane weg te vee weet ek
Daar's rede vir die storms ons kan saam die winters deurmaak net jy en ek

Ek's net 'n mens, ek kry ook seer
Ek kan voel jou woorde vloei sag oor my en heel my weer
Ek's net 'n mens wat bly probeer
En jy bly saam by my deur die moeilike tye
En ek waardeer jou meer en meer

Keer op keer as ek verdwaal dan weet ek jy's die een wat my kom haal
So lank as wat ek asemhaal is jy die een die heel en al van my verhaal
En elke keer al kry ek seer is jy weer daar om moed te gee ja dit weet ek
Daar's rede vir die storms ons kan saam die winters deurmaak net jy en ek

Ek's net 'n mens ek kry ook seer
Ek ek kan voel jou woorde vloei sag oor my en heel my weer
Ek's net 'n mens wat bly probeer
En jy bly saam by my deur my moeilike tye en ek waardeer jou meer en meer

No comments:

Post a Comment