Thursday, February 21, 2013

21 Februarie 2013

Wat 'n dag vol emosies!

Ek ry vanoggend werk toe en op pad lui my selfoon, maar ek antwoord dit nooit as ek ry nie. By die polisiestasie aangekom, lyk dit of daar 'n erewag staan en of ek die onderwerp van bespreking is en voel skoon ongemaklik. Tot Annetjie Venter staan daar en dit is uiters vreemd. Ek klim uit my voertuig en stap na die ingang en skielik begroet hulle my met "Geluk Majoor". My selfoon lui weer en dis AO Oosthuizen van Hercules polisiestasie en hy wens my ook geluk, maar ek wis van niks. Na die oproep keer ek terug na die groep en hulle deel my mee dat daar 'n bevorderings lys is en my naam verskyn daarop. Wow, dis ongelooflik! Na 20 jaar in een rang het ek iets iewers reg gedoen en word uiteindelik bevorder. Dankie Liewe Jesus vir hierdie geleentheid wat U na my kant toe gestuur het!

So verloop die dag en moet ek dokumentasie gereed kry wat ingedien moet word.

13:00 vertrek ek met 'n swaar hart skool toe om Amor te gaan haal, maar behalwe dit neem ek haar en twee vriende na die begrafnis van 'n jong seun wie die 13de Februarie 2013 oorlede is in 'n motorfietsongeluk en hy sou die 14de Februarie 16 wees. Ek hou my sterk, maar ek baklei in my binneste en die emosionele pyn wat ek ervaar kan ek vir niemand beskryf nie. Die ergste is dat ek hierdie seun glad nie geken het nie, maar eers van hom verneem die dag toe ek Amor gevra het of sy bewus is van die ongeluk.

Die gebou waar die diens gehou word kan nie al die mense akkommodeer nie en ek sit saam met Koos van Staden, kollega van my en wie die ongelukstoneel bygewoon het, maar ook vriende was met die seun, Chad, se ouers, buite. Hier en daar kan mens iets hoor en die Skriflesing kom uit Psalm 23: Die Here is my Herder. Die oorwinningslied word gesing saam met 'n CD. Die heel tyd maal Henru in my gedagtes.

Amor en haar vriendin huil erg en ek troos hulle. Na die verrigtinge in die gebou begin 'n doedelsakspeler sy lied speel en dit skeur deur Amor en Benine en ek stort ook 'n traan of drie. Amor vra dat ons ry, hulle wil nie graf toe gaan nie. Net daarna besluit hulle dat hulle tog gaan en ek staan by Koos en praat en verneem Chad se pa is ook ongeveer vier jaar gelede dood in 'n motorongeluk. Dis stukkend in my oor hierdie ma en haar jongste seun se verliese van 'n eggenoot en seun en pa en broer. Weer maal dit in my hoe dit sal wees die dag as ek een van my kinders aan die dood sal afstaan? Behalwe die seer en die pyn, die feit dat daar soveel nydigheid is tussen my en hulle ma. Maak nie saak wat ek doen of probeer nie, ek bly altyd die vark in die verhaal. Soos gister ook weer met bewerings en beskuldigings wat rondgeslinger is op fb.

Ons ry terug huis toe en ek maak Henru se kos reg, voer hom, gee sy bottel met sy medisyne, doen sy fisio op sy longe en stoom hom. Hannes is saam met sy meisie Madelein uit en Amor vra of sy na 'n vriendin kan gaan want sy het nie môre skool nie en ek en Henru is alleen by die huis. Dit hier waar die hartseer en verlange na my Ma my tref en ek wonder wat sy vandag sou sê of doen. Dit was haar grootste begeerte dat ek 'n offisier moes word voor ek 30 was. Ek het die doelwit wel bereik om my eksamens te slaag, maar kon eers my kursus in 1993 doen, maar ek was offisier voor ek 31 was en ek sal moederlief se gesig nooit vergeet toe ek dit op die video sien die dag met die uit passering in die Paarl, 2 Desember 1993. Die trots wat sy gehad het en die afwagting om my te sien toe ons van die paradegrond af terug gegaan het. Dankie Ma vir dit wat Ma vir my beteken het en vandag met hierdie bevordering dra ek dit op aan Ma daar waar Ma sit in die hemel en ek glo ook alles weet wat hier met ons gebeur. Ek mis Ma!

 

No comments:

Post a Comment