Friday, January 25, 2013

MY VERJAARDAE

Pappa sê my verjaardae is vir hom baie hartseer en hy het nie baie foto’s daarvan geneem nie. Hy sê dit is elke jaar 'n nuwe mylpaal wat ek bereik het, maar die feit dat ek nie maatjies kan oornooi of partytjie kan hou nie is nie vir hom lekker nie, veral as hy dink aan hoe ander kinders van my ouderdom speel en hulle verjaardae kan geniet en partytjies kan hou met spesifieke temas. Ons is maar gewoonlik baie rustig met my verjaardae en daar kom darem soms van Pappa se vriende hierheen om saam iets te kom eet. Wat Pappa sê ook nog sleg is, is dat mense praat van hoe hulle vir hulle seuns geskenke kan gee en ek kan niks daarvan geniet as ek geskenke kry nie. Mense help maar elke keer deur vir my klere te koop want dit is omtrent al wat regtig gebruik kan word.
 


 
Met my 7de verjaardag het my broers, Hannes en
Francois en my suster, Amòr, vir ons kom kuier
en kon ons lekker verjaardagkoek geniet.

... en toe word ek 8!


11 jaar oud!
 

 
 
 

Toe ek 12 word het Pappa vir my die koek gebak en Amòr
het gehelp om die tafel mooi te maak.


No comments:

Post a Comment