Saturday, January 19, 2013

'n EERSTE KUIER BY SY MA

My doel is nie hier om klippe te gooi nie, maar die feite weer te gee soos ek dit ervaar het.
Sedert die ongeluk het ek Telma gesoebat om deel te wees van Henru se terapie sodat sy kon leer om hom te hanteer.  Sy het egter in verskeie korrespondensie tussen ons prokureurs beweer dat sy ten volle opgelei is om na Henru om te sien, maar sy het nog bitter min met hom gewerk.
Ek het haar gevra om die fisio sessies by Suzaan by te woon, maar sy het dit ook nie gedoen nie. Tydens een van die vele hofverrigtinge met ons skeisaak, is daar 'n bevel uitgereik dat sy 'n dag saam met hom moes spandeer om te kan weet wat om met hom te doen.
25 Mei 2002, 'n jaar en drie maande na die ongeluk, het sy en haar broer na my huis gekom om te kom kyk hoe die terapie gedoen word.
Die 26ste Mei 2002 het ek hom na kerk by haar huis gaan aflaai - sy eerste kuier by haar sedert die ongeluk. Ek was bitter teleurgesteld die middag toe hulle hom terugbring huis toe.  Ten spyte van die veiligheid stoeltjie wat in haar kar was, en die feit van die ongeluk, het sy waaragtig waar weer met hom op haar skoot gery!
28 Mei 2002 het sy ook vir die eerste en laaste keer na Suzaan gegaan tydens sy terapie sessie. Nog nooit weer het sy enige fisio, arbeid of spraakterapie sessie bygewoon nie.

No comments:

Post a Comment